Vrijwilligerswerk in Malawi - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ellen Riezebos - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Malawi - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Ellen Riezebos - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Malawi

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Februari 2014 | Malawi, Zomba

Morgen is het zo ver! Ik ga vrijwilligerswerk doen in (the warm heart of africa) zo wordt Malawi ook wel genoemd;).

Ik ga werken bij een project genaamd: Bwalo initiative. Dit project is er voor de jeugd van Zomba (een klein stadje in Malawi) waar straatkinderen en andere kwetsbare jongeren van 10 t/m 18 jaar in het middelpunt staan. Bwalo initiative heeft een eigen centrum en bieden ze een veilige omgeving waar deze jongens en meiden zich sociaal kunnen ontwikkelen, waar ze begeleiding, onderdak en voedsel krijgen en waar toegewerkt wordt naar terugkeer bij de familie als dit mogelijk is.

Als het goed is heb ik in de weekenden een (waarschijnlijk slechte) internetverbinding en probeer jullie zo nu en dan op de hoogte te houden;).